انت مين؟

نفسي اكون حر وعيش سعيد ؟؟ نفسي اكون فيكي يامصر من تاني حديد

نفسي اكون حر وعيش سعيد ؟؟ نفسي اكون فيكي يامصر من تاني حديد

الأحد، 25 يناير 2009

ورحلت امى

وداعا يااعز الناس.... وداعا ياقلبى الراحل
فى يوم १२ : १:२००९ ذهبت اللى مصر لا لازورها بعد غياب وغربه ولكن لاتلقى عذاء امى
امى التى تحملت وصبرت...
فلكى السلام ... وادعوا الله ان يرحمك برحمة وان يدخلك الجنه بغفرانه ... وان التقى بكى على حوض اشرف الخلق محمد _ صلى الله عليه وسلم _ واللهم صبرنى على فراقها । امين

هناك 8 تعليقات:

بنت أبيها يقول...

البقاء لله

"وبشر الصابرين الذي اذا اصابتهم مصيبة قالوا حسبنا الله ونعم الوكيل"

غير معرف يقول...

كلنا راحلون الى خالقنا عز وجل والاخرةهى دار البقاء والدنيا دار الزوال فليلهمك الله الصبر والسلوان ويرحم موتانا وموتى المسلمين واعلم ان المرئ بعد موت ابويه وبالتحديد اه ينزل له ملك من السماء ويقول له يابن ادم ماتت التى كنا نرزقك لاجلها فاعمل صالحا نرزقك لاجله .وقوى صلتك بالله واصبر لتنال اجر الصابرين وحافظ على صلة احامك .اخوك وائل

غير معرف يقول...

البقاء لله وحده .الله يرحم الوالدة اننى اعرفها جيدا وحزنت حزنا شديدا واعلم اننى بكيت بكاء شديدا اننى اخاف على نفسى من هذه اللحظة كيف اكون من غير امى لانى من غيرها لااكون لانى ليس غيرها ولا بعدها لى واتمنى من الله ان يلهمك الصبر والقوة بالايمان والصلاة لاننى اعلم جيدا بحنانها وانى حضرت عذاء امك واخاف على امى من هذه اللحظة لانى لم اتصور الحياة من غيره رغم انها بعيده عنى ولكن اتمنى من الله ان ينعم عليك بالنسيان مش نسيان الام ولكن الفراااااااااااااااااق الصعب .على فكرة انا اعرفك وسلمت عليك ولكن كنت اتمنى ان اعرفك فى ظروف افضل من كدا.وعلى فكره وائل حكالى على خالو جلال وعليك كلام كتيرلان هو بيحبكم اوى وللاسف وائل كان عاوز يقبلك بس الظروف الشغل اخرتو وكان نفسوا يقبلك بس الظروف حكمت بكدا وهو نزل بعد مانت سفرت وكان نفسوا يشوفك وانا وهو الوقتى قاعدين على الكمبيوتر بنكتبلك انا رسالة وهو رسالة .مدام وائل

ابوجلال المصرى يقول...

السلام عليكم
وائل والمدام
البقاء لله على كل حال
والحمد لله على ما اخذ والحمد لله على ما اابقى ..
وشكرا على السؤال ..
وياريت تكلمونى على الاميل دا
glaal_21@yahoo.com
glaal_22@hotmail.com
دا او دا

وتحياتي للجميع
ابوجلال المصرى

ابوجلال المصرى يقول...

بنت ابيها شكرا على المرور
والدوام لله على كل حال

غير معرف يقول...

انا لله وانا اليه راجعون اللهم ارحم موتانا وموتى المسلمين اللهم اسكن الفقيده فصيح جناتك وان يجعلك لهاالصدقهالجاريه والولد الصالح الذى يدعولهالقول الرسول الكريم صلى الله عليه وسلم(اذامات ابن ادم انقطع عمله الا من ثلاث صدقة جاريه اوعلم ينتفع به او ولد صالح يدعوله)صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم والبقاء والدوام لله احمد ابو وائل

غير معرف يقول...

اخى العزيز محمد البقاء لله الدنيا دار فناء والاخره دار البقاء وما الحياة الدنيا الا متاع الغروراخى العزيز محمد انت تعرف مقدار حبى لك وللاسره جميعا وحزنى الشديد على فراق الغاليه ربنا يلهمك الصبر والسلوان انا فاطمه ابنة عمتك ام وائل واتمنى لك الصبر ونعمة النسيان وان تبدا حياه جديده موفقه ان شاء الله ومتنساش صلة الرحم لاننا اهلك ومستحيل ننساك وزى مبقولو الخال والد يعنى احنا اخواتك وندعو من الله اننا نسمع عنك الخير دائما والسلام علكم ورحمة الله وبركاته

غير معرف يقول...

ابنى العزيز محمد واحشنى يامحمد اخبارك ايه نفسى اشوفك واسمع صوتك متقولش ان مالكش حد اناعمتك وامك انا فرحت لما وائل قالى انك بعت الاميل وبستناك تفتح علشان اكلمك واشوفك وخلى بالك من نفسك ومن صحتك وربنا يكفيك شر الطريق ويوفقك فى غربتك وينور طريقك ويكتب الفلاح على جبينكوخليك مع ربنا هو احن من الكل ويارب يجعل السعد حظك ونصيبك امك ام وائل